شنتياشنتيا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه سن داره

قهرمانم,عشقم,امیدم

روز مامان

1392/3/31 22:24
نویسنده : مامان الهام
687 بازدید
اشتراک گذاری

اين روز و به تمام مامان وبلاگياي عزيز و ماماناي آينده ومخصوصا به مامان عزيز خودم كه عاشقانه مي پرستمش smiley6937.gifوخاله خوبم و خواهر مهربونم تبريك ميگمsmiley6853.gif امسال اولين ساليه كه من مامانم خيلي خوشحالم و خدا رو شكر ميكنم كه لياقت مادر شدن به من داده و يه پسر خوب و خوشگلو باهوش بهم هديه كرده ديشب اولين كادوي روز مادرو از اميد مامان گرفتم، يه كيف خيلي خوشگل smiley3370.gif،ممنون پسر گلم من فقط آرزو دارم تو هميشه سلامت و تو زندگيت موفق باشي و مامانتو خيلي دوست داشته باشي اين برام بهترين هديه ست.smiley1019.gif

راستی پسر گل مامان تو دیروز یه کادوی دیگه ای هم به مامانت دادی که حسابی خوشحالم کرد برای چند ثانیه تونستی رو پاهات وایستی smiley3384.gif،الهی مامانت دورت بگردهsmiley1265.gif

خدایا جایی بهتر ازبهشت داری؟ برای زیر پای مادرم میخواهم

مامان مهربونم نمیدونم زحماتتو چجوری قدردانی کنم میدونم منو و شنتیا برات خیلی زحمت داریم و تو با تمام عشقت به ما توجه میکنی،مامان اگر نباشی هیچ پشت و پناهی ندارم ،فقط از خدا میخوام بهت سلامتی بده ،می پرستمت روزت مبارک

میشــــه اسـم پاکتو      رو دل خـــــدا نوشت

میشه با تو پر کشید      تــــوی راه سرنوشت

میشـــه با عطـر تنت      تا خــــود خـدا رسید

میشــه چشــم نازتو      رو تن گلهــــا کـشید

مادرم جـــــونم فـدات     برم قــــربــون چشات

تو اگــــــــه نگام کنی    جون میدم واس نگات

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

خاله مژي
3 خرداد 90 9:29
الهام عزيزم، امروزو اولين سال مامان بودنت رو بهت تبريك ميگم.
اميدوارم سايه پر مهرت هميشه و هميشه و هميشه بالاسر پسر خوشگلت باشه.
گردوي خاله رو ببوس


ممنون خاله مژي خوش قلب منم آرزو ميكنم تو به اون چيزي كه دلت ميخواد برسي يه روزي من مامان شدنتو بهت تبريك بگم البته اگه اصل كاريه پيدا شه.
عمه مژگان
3 خرداد 90 9:30
مي دوني خدا جايي بهتر از بهشت براي اينكه زير پاهات بذاره نداشت
اولين سال مادر بودنت مبارك
اميدوارم پسر خوشگلت هميشه قدر مامان مهربونشو بدونه


قربونت برم عمه مهربون منم برات بهترين آرزوها رو دارم از همه مهمتر عروس شدنتو و خوشبخت شدنتو




خاله شراره
3 خرداد 90 9:30
مامان کوچولو روزت مبارک الاهی یروز تو بری واسه دوست دخترای نفس خاله کادو بخری .خاله قربونت بره که ازین پسرای با معرفتی از الان به فکر مامانتی.مرامتو عشقه


چي فكر كردي خاله شراره من خيلي مامانمو دوست دارم چون مامانم جز من كسيو نداره قول ميدم هميشه هواشو داشته باشم دوست دارم خاله شراره از طرف من سحر جون و سارينا خوشگله رو ببوس.
سمانه
3 خرداد 90 9:42
مامان الهام روزت مبارك از امسال به بعد ديگه مامان شدي خوشبحالت پسري به اين خوشگلي داري.(شنتيا قدر مامام الهامو بدون خيلي دوست داره پسر خوبي باش ماماني رو اذيت نكني).


مرسي خاله سمانه قول ميدم پسر خوبي براي مامانم باشم منم دعا ميكنم شما زودتر به آرزوتون برسيد(دي امسال)
مهدی
3 خرداد 90 10:05
سحر گاهان که شبنم آیتی ا ز پاک بودن را به گلها هدیه می بخشد به آن محراب پاکش آرزو کردم برایت خوب بودن و خوب ماندن را
روزت مبارک مامان شنتیا


مرسي خيلي لطف كرديد
خاله سعيده
3 خرداد 90 10:17
الهام جان اولين سالي كه مامان صدا زده شدي مبارك ايشا اله شنتيا وقتي بزرگ شد قدر زحماتتو بدونه

از طرف من ببوسش


ممنون خاله سعيده ايشا..شما رو ما سال ديگه مامان سعيده صدا كنيم.
خاله آزو
3 خرداد 90 13:42
سبدي است در انديشه من
كه پر از گل بدهم هديه به تو
غافل از آنكه تو خود ناب تري
يك جهان گل بخورد غبطه به تو

روزت مبارك مامان شنتيا


ممنون دخترخانم گل
مامان فرشته
3 خرداد 90 16:40
سلاممممممممم عزیز دلممممم
الهی قربونت برم با احساسم
روزت مبارک باشه مامان نمونه
الهی سایه ات همیشه بالای سر پسر خوشگلت باشه
اولین ایستادن این عزیز خاله هم مبارکه بوسسسسس
یه تبریک ویژه هم به مادر عزیزت
بوسسسسسسسسسسس


ممنون مامان فرشته گل
مامان فرشته
5 خرداد 90 2:58



منم ميبوسمت
مامان آوا
8 خرداد 90 15:53



بوس بوس
مامان فرشته
10 خرداد 90 3:51
سلام عزیز دلم خوبی ؟
بوسسسس


مرسي مامان فرشته
سحر
27 تیر 92 14:50
سلام عمه جون خوبی؟ شنتیا چطوره ؟خیلی دلم براتون تنگ شده وقت کردید این طرفا هم بیاید از طرف من شنتیا و عمه اینا رو ببوس وسلام بهشون برسون