شنتياشنتيا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه سن داره

قهرمانم,عشقم,امیدم

امروز پسرم

1390/2/1 8:48
نویسنده : مامان الهام
404 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گل مامان باورم نمیشه دو ماه دیگه تولدته انگار همین دیروز بود که بدنیا اومدی نمیتونستم بغلت کنم خیلی با استرس بهت شیر میدادم گردنت و دست و پات خیلی شل بود دست و پات تو کف دستم جا میشد ولی چقدر زود میگذره  شب که خوابی میشینم نگات میکنمNight برای خودت غلت میزنی هر جور دلت بخواد میخوابی عاشق خنده و بازی هستی سینه خیز حرکت میکنی در تمام کشوها رو باز و بسته میکنی راحت قاشقتو دستت میگیری کتاباتو ورق میزنی عاشق باز کردن پیچ و مهره ای با ما سر سفره میشینی عاشقه نی نای نی نای کردنو دست زدنی  وقتی یه چیزی رو نمیخوای خیلی قشنگ میگی نه نه به خاله ندا میگی نی به مادانا میگی ما به من میگی ماما به بستنی میگی به به میخوای بری بیرون میگی دد Helloبه عکسای تو کتابتم میگی نی نی شنتیای مامان داری بزرگ میشی نگرانیای منم بیشتر برای آیندت دوست دارم یه پسر خوب و موفق باشی تمام تلاشمو میکنم که مامان خوبی برات باشم. عاشقتم عاشقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان فرشته
31 فروردین 90 22:36
به به سلامممممم خوبین خونه جدید مبارک چرا زودتر نگفتی هر وقت می اومدم می دیدم آپ نشده بر می گشتم بوسسسسس
مامان ماهان
1 اردیبهشت 90 12:43
چه پسر نازی دارین


ممنون شما لطف دارید
هاله مامان ترمه
7 اردیبهشت 90 10:30
با اجازه لینکتون کردم و ا
اگر دوست ند اشتید حتما در وبلاگم پیغام بدید
مرسی


نه عزيزم خوشحال ميشم منم لينكتون ميكنم