شنتياشنتيا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه سن داره

قهرمانم,عشقم,امیدم

جوجه اردک بیچاره

1390/2/4 9:28
نویسنده : مامان الهام
313 بازدید
اشتراک گذاری

smiley5258.gifپسر شیطون مامان رحم و مروتم خوب چیزیه دو سه روز پیش مادانا برات یه اردک کوچولو خرید میگفت میخوام ببینم عکس العمل شنتیا چیه  فکر میکنی عکس العملت چی بود بذار برات بگم اول که دیدیش یه نگاه به همه ما کردی بعد یه صدایی مثل ذوق کردن در آوردی بعد گردنشو گرفتی محکم پرتش کردی هر چی بیشتر فشارش میدادی صدای جیک جیکش بلندتر میشد شما هم بیشتر خوشت میومد با سرعت تمام خودتو رو زمین میکشیدی تا بگیریش وای به حالش وقتی خفتش میکردی smiley4846.gifخیلی دلمون براش سوخت به مادانا هم گفتیم دیگه برات از این چیزا نگیره البته میدونم گل پسر مامان شما هنوز نمیدونستی که این اردک بیچاره موجود زندست با اسباب بازیات اشتباه گرفته بودی و گرنه پسر من خیلی مهربونه smiley6917.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آوا
3 اردیبهشت 90 1:04
سلام دوست جونم .......فکر کنم ما همدیگرو دیدیم!!!!!!! توی بیمه شعبه تهرانپارس چند روز پیش اگه شما همونی هستید که من فکر می کنم بهم خبر بدید......می بوسمتون





سلام مامان اوا فكر نميكنم كم سعادت بودم
مامان فرشته
5 اردیبهشت 90 17:20
سلام گلم

آخی قربونش برم من که پدر اردکو در آورده ههههههه بوسسسسسس


خدا نكنه واقعا بيچارش كرد مرسي مامان فرشته
مادر
7 اردیبهشت 90 10:50
سلام بر مامان خوب دنیا
بیچاره اردک- واقعا دلم برای اردکه سوخت چون واقعا بچه ها بی رحمانه البته از روی بچگی و ندونستن اونارو اذیت میکنن ما بزرگترا نباید این موجودات زبون بسته رو در اختیار بچه ها بذاریم
ایشالا هرجا هستید سالم باشید


قبول دارم ديگه اين كارو نميكنم خودمم خيلي ناراحت شدم.