شنتياشنتيا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه سن داره

قهرمانم,عشقم,امیدم

قربون ماما گفتنت

1390/7/14 8:31
نویسنده : مامان الهام
393 بازدید
اشتراک گذاری

الهي دورت بگردم كه مامانتو داري به آرزوهاش ميرسوني خيلي از كلمه ها رو ميگي مثل ماما،بابا،دد،به به، اياه،بده،نه،نيني، ددون(مادرجون)،ايه(عمو)،آّ(آّب) و خيلي كلمه هاي ديگه كه خيلي واضح نيست ولي تا حالا مستقيم ماما صدام نكرده بودي ديروز خاله ميگفت ساعت 4 وقتي زنگ خونه رو زدي شنتيا از جاش بلند شد رفت سمت در و با خوشحالي گفت ماما خيلي خوشحال شدم و ذوق زده بعد از ظهر ديروز داشتي با خاله ندات بازي ميكردي من هم مثل روال هميشه تو آشپزخونه غذاي شما رو آماده ميكردم كه يكدفعه با صداي بلند و مردونت گفتي ماما ماما اومدي تو آشپزخونه قند تو دلم آب شده بود بغلت كردم و كلي بوسيدمت ممنونم پسرم بخاطر حس قشنگي كه به مامانت دادي.

دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

کاکل زری یا ناز پری
14 مهر 90 9:47
آخی حس خوبیه نه؟ خدا برات نگه داره عزیزم
خيلي لذت دارده ازتون ممنونم
مامان آوا
17 مهر 90 1:41
عزیزمی


ممنون خاله مهربون