شنتياشنتيا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه سن داره

قهرمانم,عشقم,امیدم

عید91 و از شیر گرفتن گل پسرم

1391/4/27 10:25
نویسنده : مامان الهام
536 بازدید
اشتراک گذاری

تقدیر،تقویم انسانهای عادیست .

و تغییر، تدبیر انسانهای عادیست.

زندگیتان پر از تغییرات عالی

اول از همه سال نو به همه مامانها و کوچولوهای خوشگلشون تبریک میگم و دعا میکنم که سال خیلی خوب پر از شادی داشته باشید،

امسال تصمیم گرفتم شنتیا رو از شیر بگیرم خیلی استرس داشتم برای همین قرار شد تو عید که تعطیلم اینکارو کنم هفته اول روزا بهش شیر ندادم با بازی و و پارک رفتن سرشو گرم کردم روز پنجم عید با تمام نگرانی که داشتم تصمیم گرفتم شبها هم بهش شیر ندم ،وای که چه شب سختی بود بچم گریه و بیتابی میکرد خدارو شکر مامانیم(مادربزرگم) و زنداییم با دو تا دخترش خونمون بودند همه از 4 صبح بیدار بودیم تا شنتیا رو سرگرم کنیم امروز نهم عیده حالش خیلی بهتر شده  ولی شبا یه کوچولو بیتابی میکنه من هم همه جوره بهش میرسم از پارک بردن و شهربازی بردن اسباب بازی جدید خریدن و تا میتونم براش آبمیوه تازه شیرنارگیل شیر موز و غذاهای مقوی درست میکنم ،خیلی کار سختی بود ولی خوشحالم که بالاخره اینکارو انجام دادن و حال گل پسرم هم خوبه

 

آقا شنتيا با هستي عيد 91

پسر اخمو يكم بخند مامان

چندمين سالگرد آقا(بابابزرگ مامانت)

عكس دسته جمعي با هستي خوشگله و هليا كوچولو

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نانازیا
9 فروردین 91 17:12
سلام ازتون دعوت می کنیم شما هم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین. آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها www.nanazia.ir
مامان آوا
1 اردیبهشت 91 2:10
سلام دوستم من هم تصمیم دارم آوا رو از شیر بگیرم ...می خوام بدونم چی کار کردی؟ پسملی جونم اذیت نشد؟؟شبا چی کار میکنی؟؟


مامان آواي عزيز ببخش من خيلي دير به دير به وبلاگ سر ميزنم حتما يه سر به وبلاگت ميزنم.
مامان زهرا
25 خرداد 91 12:12
تولد تولد تولدت مبارک


خيلي خيلي ممنون
سمانه(مامان محمدرهام)
25 خرداد 91 16:01
سلام عزیزم


تولد تولد تولدت مبارککککککککککککککککککککک

الهی 1000ساله شی وهمیشه سالم وشاد باشی گلم


مرسي عزيزم خيلي لطف كرديد.


مرسي خيلي لطف كرديد.