شنتياشنتيا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه سن داره

قهرمانم,عشقم,امیدم

36 ماهگی

1392/3/31 20:00
نویسنده : مامان الهام
279 بازدید
اشتراک گذاری

بلاخره فرصت کردم وقت برای وبلاگت بذارم پسر گلم هر چی بزرگتر میشی وقت من هم کمتر میشه چون باید وقت بیشتری رو با شما بذارم سئوالاتو جواب بدم باهات بازی کنم و خرابکاریاتو جمع و جور ،پسرم خیلی پر تحرک شدی دائم بازی میخوای یا میگی مامان کنارم بشین حتی وقتی داری کارتون میبینی هزار ماشال.. خیلی هم بلبل زبونی حرف زدنت خیلی شیرینه هر وقت یه چیزی رو میخوای بهت نمیدم سرتو کج میکنی میگی مامان خایش میکنم.

عاشق کامران هومنی مخصوصا آهنگ جدید فضاییشون هر وقت میخوام بیدارت کنم تا این آهنگو میذارم با رقص از جات پا میشی خیلیم قشنگ میرقصی ،پسرم این روزا با تمام وجودم نگات میکنم به صورتت به حرف زدنت به شیطونیات میدونم خیلی دلم برای این روزات تنگ میشه خیلی دوست دارم وقتی دو تایی با هم حرف میزنیم برات قصه میگم شما هم همش میگی بعدش چی شد و من مجبورم ادامه قصه رو از خودم بسازم .

هر روز با اکم جون میری پارک چند تا دوست تو پارک پیدا کردی هوراد عرفان آرتین هر روز بعد از ظهر تو پارک قرارتونه با هزار تا نقشه باید برت گردونیم خونه دیروز هم به مامی گفتی منم مثل مامان اسام میرم سر کار مامی گفته کجا کار میکنی گفتی تو پارک ما هم کلی خندیدیم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خونه ی ما
31 خرداد 92 19:49